Los Novios!

Buenas Dias!

Det var ett tag sedan sist. Mycket har hänt. År 2014 har vart helt fantastiskt. Vi har rest. Vi har gift oss, jag och min spanska krydda. Min älskade man och jag har gift oss. Roligaste dagen i mitt liv. Jag får ta ett längre inlägg och berätta mer om det.

Vi har vart på smekmånad. Seychellerna. Ljuvlig. Får berätta mera om det också!

Nu ska vi i November på bröllop i Mexico.

 

Jag ville bara skicka en kram ut till er alla. Livet är fint! Lycka!

 

Kram

 

Leave a Reply

