Brasa och Hemmets Journal

20130930-190525.jpg

Det var så himla ruskigt kallt ute så jag tände en stor och riktigt varm brasa, ligger i soffan och frossar i…. Hemmets Journal…. Tro det eller ej men min mormor har alltid prenumererat på HJ och sen får jag ärva hennes tidningar.
Jag älskar HJ, det finns så mycket tips och trix i denna tidning. Många skratt och en del finurliga saker!
Många ser det som en tanttidning men jag älskar den!
Njuter med musik på ipaden, nya wrecking ball med Miley Cyrus framför sprakande brasan och Hemmets Journal!
Hoppas ni har en mysig kväll ni med! Viktigt att ha lite egentid och bara få njuta av en tidning eller lite musik, eller båda!

Hasta la vista!

Leave a Reply

